Firma Rehberi

Ana Sayfa Ürün ve Hizmetler İller Firmanızı Ekleyin Bize yazın İstatistikler Popüler Üye Girişi

Can Akademi/real Yurtdışı Eğitim

Kategori : Eğitim » Eğitim Danışmanlığı » İş Dünyası

Bu firmayı açılış sayfası yapın!

Bu firmayı sık kullanılanlara ekle!

Firma detaylarını yazıcıya gönder!

Firma Adı : Can Akademi/real Yurtdışı Eğitim
Web Adresi : http://www.akademiko.net
Kısa Açıklama : Yurtdışı Eğitim, Yurtdışı Dil Okulları, Yurtdışında Üniversite,Akademik Eğitim Danışmanlığı

Can Akademi/real Yurtdışı Eğitim Hakkında :

* Real Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, merkezi İstanbul’da bulunan, uzmanlık alanı yurtdışı eğitim olan ve öğrenci gönderdiği ülkelerde temsilciliği bulunan bir yurtdışı eğitim acentesidir. * Acentemizi tercih eden öğrenciler, eğitimleri süresince karşılaşabilecekleri her türlü sorunlarında, bize yada yurtdışındaki temsilcilerimize telefon, e-mail ve msn vasıtasıyla kolayca ulaşabilirler. *Öğrencilerimizi eğitimleri süresince yalnız bırakmıyoruz ve en geniş danışmanlık desteğini sunuyoruz. *Öğrencimizin beklentilerini ve mevcut şartlarını göz önünde bulundurarak eğitim beklentilerine en uygun çözümü sunuyoruz. *İngilizce probleminiz kalmayacak! Dünyanın en seçkin dil okullarında eğitim alarak başarılı bir kariyere başlamanız için en büyük engellerden biri olan İngilizce sorununuzu çözeceksiniz. * Lisede hangi alandan mezun olduğunuzun bir önemi yok, hatta ÖSS’den de yüksek puan alamamış olabilirsiniz, üzülmeyin!Siz sadece hangi programı okumak istediğinize karar verin. Sizi dünyanın en seçkin üniversitelerinde en cazip fiyat garantisiyle eğitim almaya davet ediyoruz! * Real Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, eğitim amaçlı gitmek isteyen herkesin hiçbir danışmanlık ücreti ödemeden, sadece başvurmak istedikleri eğitim kurumunun masraflarını karşılayarak yurtdışında eğitim almasını garanti eder. * Öğrencilerimiz; Real Yurtdışı Eğitim danışmanları tarafından yurtdışında yaşayacağı şehirle, yaşamla, konaklamayla ilgili her türlü bilgiyi almaktadır. Öğrencinin ihtiyaç duyacağı her tür kültürel bilgi kendisine anlatılmaktadır. * Real Yurtdışı Eğitim’in ücretsiz danışmanlık hizmetleri, vize alınmasından sonra da devam etmektedir. Öğrenci, yurtdışında eğitimine devam etme kararı alırsa okul konusunda ve vize uzatımı konusunda da bizden destek alabilir. * Uluslar arası alanda prestiji yüksek ve YÖK denkliği olan okullarda kaliteli eğitim fırsatı sunuyoruz! * Dünyanın en modern kampüslerinde eğitim görme fırsatı sunuyoruz! * Her seviyeye ve ihtiyaca uygun dil programları sunuyoruz! * IELTS şartı olmadan sizi dil+lisans veya dil+master programlarına biz gönderiyoruz! * Tercüme işlemlerinizin en uygun fiyata yaptırıyoruz! *Vize başvuru dosyanızı hazırlıyoruz, mülakat için öğrencilerimizi hazırlıyoruz! * En ekonomik bilet organizasyonunuzu yapıyoruz! * Öğrencimizin tercihlerine en uygun konaklamayı ayarlıyoruz! * Vize başvuru dosyanızın son derece titizlikle kontrol ederek biz hazırlıyoruz! * Vize başvurunuzu konsolosluğa biz yapıyoruz ve her aşamada size tam bilgilendirme hizmeti sunuyoruz! * Yurtdışında bulunan temsilcilerimiz eğitim aldığınız ülkedeki her konuyla(sağlık sigortası, ekonomik ulaşım ve alışveriş, iş bulma) ilgili bilgi ve destek alabilirsiniz.
MALTA'DA FIRSAT
DİL EĞİTİMİ
BU FIRSAT KAÇMAZ!
LA TROBE UNIVERSITY

Google Reklamları

İletişim Bilgileri :

Adres : Tepecik Mahallesi Feridun Özbay Caddesi Açıkyol İşhanı Kat:2 (Mikro taksi sokağı Ayakkabı Market üzeri)
İl / İlçe / Semt : Kocaeli » Merkez » Tepecik/Fethiye Caddesi
Telefon : +90 262 3221096Dahili : 1
GSM Telefon : +90 553 3130773
Fax : +90 262 3221096
E-Mail Adresi :
Skype : sayıl günay
Eklenme Tarihi : 6 Aralık 2012 Perşembe
Ziyaret Sayısı : 1.899

Tıklayın! Firmanızın ücretsiz reklamını yapın.

Can Akademi/real Yurtdışı Eğitim ile benzer firmalar :

Canova Ltd. Şti.
Firmamız TYP 5 dipli naylon fermuar ve Canbey, Balley, Balican 50 gramlık tüplerde üretimi yapmaktadır.
http://www.apexiplik.com    Adana    Seyhan    Fermuar ve Aksesuar

Atacan Otomotiv San. ve Tic. Ltd. Şti.
Renault mais yetkili servisiyiz.
http://www.atacanotomotiv.com    İstanbul    Sarıyer    Motor Bakım Onarım

Mercan Halı Yıkama Fabrikası
ŞOK ŞOK ŞOK İNDİRİM HERÇEŞİT HALILARINIZIN METRE KARESİ SADECE 3.00 tl. YE YIKIYORUZ...
http://www.    Rize    Merkez    Hizmetler

Şişme Yatak Akülü Araba Şişme Havuz Bebek Havuzu Puzzle Kumandalı Araba

Ana sayfa - Ürün ve Hizmetler - İl ve İlçeler - İller - Firmanızı Ekleyin - Üye Girişi - Yeni Üye - Bize Yazın - Online Kullanıcı : 134
Alışveriş Siteleri - Kampanyalar - Akülü Araba - Tatil Rehberi - Puzzle - Oyuncak - Puzzle Oyunları